Saturday, January 06, 2007

Back in York

There was a little break in my blog during the last three weeks. I enjoyed my time at home very much and there wasn't so much interesting stuff to report because I was either visiting friends or sitting at my desk writing essays. Since yesterday I am back in York, my luggage was too heavy and my plane was late like when I went to Germany before Christmas. But I did not need to pay and I reached my train, so it wasn't too bad. And then my flatmate came right in time to carry my suitcase upstairs *g* THANKS! On monday I will start my interlanl project here in york. I am really looking forward to doing real labwork and not just boring lectures and assessments.

Es gab eine kleine Pause in meinem Blog in den letzten drei Wochen. Ich habe meine Zeit zuhause sehr genossen, und es gab auch nicht viel interessantes zu schreiben, da ich entweder Freunde besucht oder essayschreibenderweise am Schreibtisch gesessen habe. Seit gestern bin ich nun wieder in York, mein Koffer war mal wieder zu schwer und das Flugzeug verspätet, aber ich musste nicht nachzahlen und hab meinen Zug noch erwischt, von daher war es nicht so schlimm. Und praktischerweise kam mein Mitbewohner auch gerade passend um meinen Koffer hochzutragen. DANKE!! Am Montag fange ich mein internes Projekt an und ich freue mich, endlich wieder richtige Laborarbeit und nicht nur langweile assessments zu machen.

No comments: