Saturday, December 16, 2006

Chinese Food Event!

On tuesday we had chinese food together. It was a very funny evening with very good food. Here are some pictures:
Am Dienstag gab es chinesisches Abendessen für alle. Es war ein sehr lustiger Abend mit sehr gutem Essen. Ein paar fotos:

Group picture(the ghost is Nala...she could not decide where to sit and then it was too late...)
Gruppenfoto (Der Geist ist Nala... sie konnte sich nicht entscheiden wo sie sitzen wollte und dann war es zu spät.)
FOOD!!!
Essen fassen!


Nala, Zeenat and Meike
Very concentrated eating...
Nala trys her martial arts skills with Dominic.

Nala versucht ihre Kampfsportfähigkeiten mit Dominic.

Finally I came home yesterday, my plane was two hours late and I had to pay 20 euro because my suitcase was to heavy. And now we have nice dinner and I don't have to cook!

Gestern bin ich nach Hause gekommen, mein Flugzeug hatte 2 Stunden Verspätung und ich musste 20 euro nachzahlen weil mein Koffer zu schwer war. Un jetzt gibts lecker Abendessen und ich brauche mal nicht kochen.

No comments: